HopLop ja Huimala laittavat hynttyyt yhteen

HopLop ja Helsingin Konalassa toimiva reippailupuisto Huimala yhdistyvät yrityskaupalle. Yhteistyö vahvistaa HopLopin suomalaista suunnitteluosaamista ja laajentaa tarjoamaa vauvasta vaariin.

Yrityskauppa on myös askel kohti HopLopin kansainvälistymistä. Huimalan perustaja Kimmo Stude aloittaa 28.4. HopLopin johtoryhmän jäsenenä vastuullaan liiketoiminnot Saksassa.

Nyt solmittu yrityskauppa liittää yhteen kaksi vahvaa konseptia ja tuo etuja kummankin toimijan asiakaskunnalle.
”Huimala on hyvin innovatiivinen liikuntapuisto ja konseptia on käyty ihastelemassa ulkomailta saakka. Heillä on kokemusta erityisesti isompien lasten ja aikuisten aktiviteeteistä. HopLop taas voi auttaa Huimalaa perheen pienimpien huomioimisessa. Täydennämme hyvin toisiamme”, painottaa HopLopin toimitusjohtaja Tomi Pulkki.

Huimalan tiimi siirtyy yrityskaupassa kokonaisuudessaan HopLopin palvelukseen. Huimalaa luotsannut Kimmo Stude hyppää yrityskaupan myötä myös HopLopin johtoryhmään ja vastaa tulevaisuudessa yrityksen Saksan liiketoiminnoista.

”Olen innostunut uusista tehtävistä. HopLop on upeasti onnistunut kasvamaan tunnetuksi ja arvostetuksi lasten leikittäjäksi ja liikuttajaksi koko maassa. On hienoa päästä mukaan rakentamaan HopLopista kansainvälistä menestystarinaa”, toteaa Kimmo Stude.

Konalan Kauppakeskus Ristikossa sijaitseva Huimala tarjoaa lähes 4 000 neliötä hauskaa reippailua lapsiperheille ja aikuisille. Puistossa on paljon maailmanluokan aktiviteetteja kuten muun muassa Suomen pisin sisäliukumäki sekä sisätilankatossa huikean korkealla kulkeva, päätähuimaavaa lentotunnelmaa tarjoava liitorata. Huimalan aukioloajat tulevat noudattamaan HopLopin aukioloaikoja eli puistot ovat avoinna joka päivä kello 10-20. Myös hintoja tullaan yhtenäistämään. Jo ostetut lahjakortit ja sarjaliput ovat voimassa entiseen tapaan.

Perheiden ja punaisten poskien puolesta

HopLop on tuonut suomalaislapsille iloa ja punaisia poskia yli kymmenen vuoden ajan. Lähivuosina HopLop on kasvanut kovaa vauhtia, vuoden sisällä on avattu uusia puistoja ympäri Suomea ja monipuolistettu jo olemassa olevien toimipisteiden tarjoamaa. Loppuvuodesta HopLop ottaa ensimmäisen askeleen kansainvälistymisessä ja tavoitteena on avata puisto Saksaan.
HopLopin missiona on tukea perheiden hyvinvointia ja tehdä Suomesta lapsiystävällisempi maa. Hoplop kannustaa myös vanhempia ottamaan vähän rennommin. Yrityksen filosofiana on ”Älä ole ei” -asenne. Kun aikuisetkin hölläävät vähän, niin koko perheellä menee paremmin.

Hoplopster – Tarina lapsiystävällisemmän Suomen puolesta jatkuu
Suomen suurin HopLop saapuu Espooseen kesän kynnyksellä
Jatkamalla tämän nettisivun käyttöä, hyväksyt keksien/evästeiden (cookies) käytön. Lue lisää
Artboard Copy Created with Sketch. Artboard Created with Sketch. MAIL Created with Sketch. Page 1 Created with Sketch. PHONE Created with Sketch. image/svg+xml