Order- och leveransvillkor

HopLops onlinebutik är en onlinetjänst som sköts av HopLop Oy. HopLops biljetter och seriebiljetter (hädanefter seriebiljett) kan köpas i onlinebutiken. Köp av seriebiljetter kräver registrering. Genom att använda onlinetjänsten samtycker användaren till att följa villkoren nedan.

Leveransmetod och tid

Seriebiljetterna skickas via e-post.

Registrerade kunder måste uppge en e-postadress när de gör sitt köp. Seriebiljetterna skickas till den här e-postadressen. Leveranskostnaden beror på priser som gäller vid tillfället. Leveranskostnaderna visas innan kunden fortsätter till betalningen av beställningen. Om seriebiljettbeställningen inte anlänt via e-post inom två (2) dagar efter betalningen, kontakta HopLops kundtjänst genom att ringa +358 10 837 3041 (mån-fre 10:00-19:00 och lör-sön 10:00-17:00) eller någon av HopLops anläggningar.

Betaltjänstleverantör

Paytrail Plc agerar som insamlande betaltjänstleverantör och är en auktoriserad betalningsinstitution. Paytrail Plc visas som betalningsmottagare på ditt kontoutdrag. Paytrail Plc vidarebefordrar betalningen till handlaren. För reklamationer, kontakta webbutiken betalningen gjordes till.

Paytrail Plc

Företags-ID: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Telefon: +358 207 181 830
www.paytrail.com

Priser

Priset för seriebiljetter är priset som visas i onlinebutiken bredvid produktinformationen när en beställning görs. Eventuella leveranskostnader läggs till på priserna.

 

Returrätt

Enligt konsumentskyddslagen har beställaren rätt att avbryta avtalet inom 14 dagar från mottagandet av produkten. En returnerad seriebiljett måste vara oanvänd. Om en kund önskar returnera en seriebiljett måste han eller hon alltid först kontakta kundtjänst på HopLop genom att ringa +358 10 837 3041 (mån-fre 10:00-19:00 och lör-sön 10:00-17:00) eller någon av HopLops anläggningar, så att en retur kan genomföras. För att returnera en seriebiljett måste kunden uppge sitt namn, telefonnummer och seriebiljettens kod.

Villkor för giltighet

En seriebiljett som köpts i onlinebutiken är primärt giltig från inköpsdatum men giltighetsvillkoren varierar. Oanvända biljetter kan inte återbetalas eller bytas mot kontanter. Oanvända produkter på en seriebiljett betraktas enbart på basis av användardata lagrade i HopLops datasystem.

Force Majeure

HopLop Oy ska ej hållas ansvariga för fördröjningar orsakade av force majeure, ej heller direkta eller indirekta skador eller förluster orsakade av en försenad leverans.

Ändringar i order- och leveransvillkor

HopLop Oy reserverar sig rätten att ändra villkor för order och leverans. Betalaren ska alltid sätta sig in i de villkor för order och leverans som gäller vid tiden för beställning