Asiakaspalvelu
Miten voimme olla avuksi?
Kaikissa kysymyksissä asiakaspalvelutiimimme on apunasi, ota rohkeasti yhteyttä. Alta löydät myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
Usein kysyttyä puistoista
Onko puistossa tekemistä pienille lapsille?
Kyllä, HopLopista löytyy monenlaista puuhaa kaiken ikäisille! Aivan pienimmille 0–4-vuotiaille löytyy oma alue, jossa he voivat tutustua rauhassa HopLopin värikkääseen maailmaan. Isoimmille yli 4-vuotiaille on oma iso alue, jossa puuhaa ja tekemistä riittää trampoliineista hurjiin liukuihin. Kaikista puistoista löytyy myös autorata, joilla voi kurvailla radalla!
Saako sieltä ostettua ruokaa?
Kyllä! Kaikissa HopLopeissa toimii kahvila-ravintola, josta voit ostaa kahvilaherkkuja, pientä naposteltavaa tai lämmintä ruokaa. Tarjoamme herkullisia vaihtoehtoja kaikenikäisille.
Saako tuoda omat eväät?
HopLopissa nautitaan vain sieltä ostettuja tuotteita. Vauvanruoat voit kuitenkin tuoda mukanasi. Mikäli sinulla on erityisruokavalio tai kysymyksiä ruokavaihtoehdoista, voit kysyä suoraan puiston henkilökunnalta. Voit myös tuoda oman juomapullon tai vesipullon.
Mistä voin kysyä löytötavaroita?
Löytötavaroiden osalta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai suoraan siihen puistoon, jossa vierailit. Autamme sinua mielellämme löytämään kadonneet tavarasi!
Saako puistossa kulkea kengät jalassa?
Ei saa! HopLopissa kaikki seikkailee vain sukilla tai sisätossuilla. Tämä auttaa pitämään puiston puhtaana ja turvallisena kaikille leikkijöille.
Onko laitteissa painorajoituksia?
HopLopissa kaikki laitteet on tehty kestämään myös aikuisia. Laitteissa on kuitenkin erilliset ohjeet ja rajoitukset, joita tulee noudattaa turvallisuuden varmistamiseksi.
Usein kysyttyä ajanvarauksesta ja hinnoista
Onko pakko varata aikaa?
Varaamalla leikkiajan varmistat paikkasi puistossa! Loma-aikoina puistot voivat olla täynnä, jolloin sisään pääsee vain ajanvarauksella. Muistathan varata paikan kaikille puistoon saapuville. Ajanvaraus kannattaa tehdä ajoissa ja se on maksuton. Ajanvarauksen yhteydessä saat halutessasi ostettua edulliset ennakkoliput.
Onko pakko rekisteröityä?
Leikkiajanvaraus sekä lippujen osto verkkokaupasta vaatii rekisteröitymisen.
Voiko puistoon saapua ilman ajanvarausta?
Puistoon voi saapua myös ilman ajanvarausta ja seikkailemaan pääsee, mikäli puistossa on tilaa. Sisäänpääsyn puistoon voitte maksaa myös HopLopin kassalla. Lipun hinta kassalta ostettuna on hieman kalliimpi kuin ajanvarauksen yhteydessä ostettu sisäänpääsylippu.
Sisäänpääsyhinnat
Sisäänpääsyn hinta 2–15-vuotiaille vaihtelee HoLop-puistosta ja ajankohdasta riippuen. Puistokohtaisen yksittäisen ennakkosisäänpääsyn hinnan näet ajanvarausjärjestelmästä.
Yksi aikuinen seikkailee ilmaiseksi yhtä maksavaa lasta kohti. Muut aikuiset ovat ennakkolipulla 3,90 €/ aikuinen tai paikan päällä maksettuna 6,80 €/aikuinen.
1-vuotiaat seikkailevat ennakkolipulla 3,90 €/lapsi tai paikan päällä maksettuna 6,80 €/lapsi
Saako aikuiset tulla ilman lasta leikkimään?
Toki myös aikuiset ovat meille tervetulleita! Voit seikkailla ja pitää hauskaa HoLop-puistossa, mutta muistathan aina huomioida meidän pienet seikkailijamme. Aikuisille voidaan myös järjestää ohjattua toimintaa tai yksityistilaisuuksia. Kysy lisää suoraan myynniltämme!
Mistä näen montako lippua sarjalipussa on jäljellä?
Verkkokaupasta ostettujen lippujen voimassaoloajat ja jäljellä olevat liput löydät OmaHopLopista. Jos sinulla on puistolta ostettuja lippuja, voit tiedustella niiden tietoja asiakaspalvelustamme.
Saanko lipun edulliseen hintaan, jos varaan ajan ja maksan paikan päällä?
Edulliset sisäänpääsyliput voi ostaa vain ajanvarauksen yhteydessä. Jos ostat lipun paikan päällä, hinta sisäänpääsylle on kalliimpi.
Käyvätkö HopLop-liput Leo's Leikkimaassa tai Leo's Vuosipassi HoLopissa?
HopLopin liput käyvät vain HopLopissa, ja Leo’sin liput käyvät vain Leo’s Leikkimaassa. Poikkeuksellisesti erilliset kampanjaliput/passituotteet toimivat molemmissa.
Usein kysyttyä synttäreistä
Saako tuoda omaa kakkua?
Valitettavasti syntymäjuhliin ei ole sallittua tuoda omia tarjoiluja tai kakkua. Tarjoilupaketit valitaan HopLopin valikoimasta, mukaan lukien lisätarjoiluvaihtoehdot. Suurimpaan osaan tarjoilupaketteihin sisältyy herkullinen jäätelöpallokakku, jossa on kynttilät, jotta sankari voi puhaltaa ne. (Huomioithan, että Pasilan puistossa kynttilöitä ei voida polttaa paloturvallisuusmääräysten vuoksi.) Synttärivalvojille tarjoamme kahvia, ja tarvittaessa voit tilata heille myös tarjoiluja valikoimastamme.
Mitä synttärit maksavat?
Syntymäpäiväjuhlien hinta vaihtelee riippuen juhlien ajankohdasta, valitusta tarjoilupaketista ja osallistuvien lasten määrästä. Juhliin sisältyy sisäänpääsy puistoon, juhlahuone tunnin ajaksi sekä valittu tarjoilupaketti. HopLop synttäreillä leikkiaika on rajaton, voitte saapua leikkimään ennen juhlahuoneen alkuaikaa ja/tai jäädä leikkimään huonejan jälkeen puistoon.
Pitääkö juhlat maksaa heti varauksen yhteydessä?
Juhlista maksetaan varausmaksu varauksen yhteydessä, juhlien loppumaksu suoritetaan juhlapäivänä.
Milloin juhlat maksetaan?
Juhlien loppumaksu suoritetaan puistolla ennen juhlien alkua.
Pitääkö synttärit varata etukäteen?
Kyllä, suosittelemme varaamaan syntymäpäiväjuhlat etukäteen varmistaaksesi saatavuuden haluamanasi päivänä ja ajankohtana.
Pitääkö varatessa tietää lasten lukumäärä?
Varaukseen voi laittaa arvion lasten lukumäärästä. Lukumäärän voi vahvistaa lähempänä juhlia.
Montako lasta on minimi?
Lasten minimimäärä synttärijuhlilla on arkipäivinä 7 lasta. Viikonloppuisin, arkipyhinä ja koulujen loma-aikoina minimimäärä on 8 lasta. Sankari lasketaan mukaan lasten lukumäärään.
Mitä jos lapsia sairastuu, joudunko maksamaan kaikista varatuista?
Omat syntymäpäivävarauksen tiedot näet ja pääset muuttamaan (esim. lasten lukumäärän) OmaHopLopin kautta 2 vuorokautta ennen juhlia. Mikäli muutoksia tulee vielä päivää ennen juhlia, tulee nämä ilmoittaa asiakaspalveluumme puhelimitse. Juhlapäivänä tulleet viime hetken muutokset otetaan huomioon sisäänpääsymaksun osalta minimimäärää huomioiden. Tarjoilut maksetaan varauksen mukaan.
Mitä jos sankari sairastuu?
Mikäli sankari sairastuu, voidaan juhlat siirtää. Tällöin tulee olla asiakaspalveluumme yhteydessä.
Ota yhteyttä
- Asiakaspalvelu on avoinna ma-pe 10:00-17:00 ja la-su 9:00-15:00
- info@hoplop.fi
- (+358) 10 837 3041
Toivomme yhteydenottoja ensisijaisesti palautelomakkeen kautta.
Puhelun hinnat: 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (alv 24 %) kotimaan lankaliittymistä ja 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min (alv 24 %) kotimaan matkapuhelimista. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.