m

Getjenny

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Löydä vastaukset yleisimpiin kysymyksiin

Onko mielessäsi kysyttävää puistoistamme, aktiviteeteistamme, aukioloajoistamme tai hinnoistamme? Ei hätää! Täältä löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!

Kategoriat

Vierailu HopLopissa

HopLop toivottaa kaikki 0-15-vuotiaat lapset tervetulleiksi!

Totta kai, vaunut ja rattaat saa tuoda sisälle!

Kyllä, meillä on erillinen taaperoalue, joka on suunniteltu erityisesti pienimmille vieraillemme.

On, säilytyslokerikot löytyvät sisäänkäynnin läheltä. Lokeroita voi käyttää poleteilla.

Valitettavasti ei. HopLopiin eivät aikuiset voi tulla ilman lapsia.

Kyllä, aikuisen tulee olla läsnä puistossa koko leikkiajan. Aikuinen on vastuussa mukana olevista lapsista.

HopLopissa seikkaillaan aina sukat jalassa. Myös aikuisilla täytyy olla sukat. Suosittelemme pitkiä housuja ja pitkähihaista paitaa.

Ei, omien ruokien ja juomien tuominen ei ole sallittua. Meillä on oma ravintola, josta löytyy monipuolisesti vaihtoehtoja kun nälkä yllättää.

Leikkiaika

Suosittelemme varaamaan leikkiajan verkkosivuillamme ennen vierailua. Näin varmistat paikkasi ja saat vieläpä edullisemman hinnan. Paikan päälle voi myös tulla, jos vapaata tilaa löytyy.

Leikkiaika alkaa, kun saavut puistoon ja kirjaudut sisään kassalla.

Kyllä, kaikilla puistoon saapuvilla täytyy olla pääsylippu.

Hinta vaihtelee lapsen iän, kellonajan, viikonpäivän ja valitsemasi puiston mukaan. Ajankohtaiset hinnan löydät varausjärjestelmästämme.

Hinnat vaihtelevat sen mukaan, mihin aikaan päivästä ja minä viikonpäivänä tulet ja mihin leikkimaahan haluat mennä. Jos lapsi on 12-23 kuukauden ikäinen, maksat vain 50 % lapsen hinnasta, ja aina joka päivä on viimeiselle tunnille tarjolla erikoishinta.

Voit helposti muuttaa varaamaasi leikkiaikaa verkkosivuillamme. “Oma profiili” -kohdasta löydät “Omat liput”, josta voit muuttaa leikkiaikaa aina tuntia ennen sen alkua.

Leikkiaikaa ei voi perua, mutta voit siirtää sen toiselle päivälle kirjautumalla verkkosivuille samalla sähköpostiosoitteella, jolla teit varauksen. ‘Oma profiili’ -kohdasta löydät ‘Omat liput’, ja sieltä voit siirtää aikaa aina tuntia ennen leikkiajan alkua.

Leikkiaika on neljä tuntia, ja se alkaa, kun saavut puistoon.

Avustajat pääsevät ilmaiseksi sisään esittämällä avustajakortin.

Leo's & HopLop Family tili

Ei hätää, me autamme! Jos et saa palautettua salasanaa tai et pääse kirjautumaan sisään, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi

Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi niin autamme sinua.

Perhetiliin voi linkittää vain yhden sähköpostiosoitteen.

Lippukortit

4, 6 ja 8 kerran lippukortit ovat voimassa kuusi kuukautta ostohetkestä. Kampanjalippukorttien, kuten 5 kerran lippukortin voimassaolo vaihtelee kampanjakohtaisesti.

Ei, lippukortti ei sisällä aikuisten sisäänpääsyä. Aikuisen sisäänpääsy tulee ostaa erikseen.

Ei, lippukortti ei ole henkilökohtainen eikä sitä tarvitse liittää tiettyyn lapseen.

Kyllä, lippukortilla pääsee mihin tahansa HopLop tai Leo’s puistoon Suomessa.

Valittuasi leikkiajan, valitse “Maksa lahjakortilla/lippukortilla”. Sen jälkeen olet kun olet varannut leikkiajan maksu suoritetaan puiston kassalla. Muista näyttää lippukorttiin liittyvä QR-koodi saavuttuasi puistoon.

Leikkimaassa henkilökunta voi auttaa sinua tarkistamaan jäljellä olevat sisäänpääsyt lippukortiltasi. Vaihtoehtoisesti voit lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi.

Kyllä, se on ihan ok! Veloitamme yhden lipun per lapsi, ja suosittelemme maksamaan aikuisten lipuista erikseen.

Jos ostat lippukortin suoraan verkkokaupasta, se linkitetään perhetiliisi. Jos olet saanut lippukortin lahjaksi, voit linkittää sen jälkikäteen perhetiliisi.

Passit

Ostaessasi passin verkosta, saat digitaalisen passin Family tilillesi. Jos haluat lisäksi fyysisen kortin, puiston henkilökunta voi auttaa. Yksi fyysinen kortti per passituote sisältyy hintaan.

Suosittelemme varaamaan leikkiajan etukäteen, jotta saat varmasti haluamasi ajan. Muista, että sinun tulee olla kirjautunut perhetilillesi voidaksesi käyttää passiasi.

Kyllä, vuosi- ja kausipassit ovat henkilökohtaisia ja yhteen lapseen liitettyjä.

Ensimmäisellä vierailulla lapsesta otetaan puistossa valokuva ja se liitetään passiin tunnistamisen varmistamiseksi. Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava näyttämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus).
Passin QR-koodi tulee näyttää Family-tilin kautta seikkailemaan tullessa. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.

Kyllä, mutta sinun on ostettava jokainen passi erikseen, koska kortti on henkilökohtainen ja liitetty yhteen lapseen.

Ei, kausi-tai vuosipassin voimassaoloa ei voi keskeyttää.

Kyllä, 1-vuotiaiden passeilla on edullisempi hinta, ja niitä voi ostaa 12–23 kuukauden ikäisille lapsille.

Kausi- tai vuosipassi rekisteröidään perhetilille, ja pääset korttiin QR-koodin kautta kohdasta “Passi/Lippukortti”. Jos haluat lisäksi fyysisen kortin, puiston henkilökunta voi auttaa. Yksi fyysinen kortti per passituote sisältyy hintaan.

Kausi- tai vuosipassi rekisteröidään perhetilille, ja pääset korttiin QR-koodin kautta kohdasta “Passi/Lippukortti”. Jos haluat lisäksi fyysisen kortin, puiston henkilökunta voi auttaa. Yksi fyysinen kortti per passituote sisältyy hintaan.

Kausikortti pysyy voimassa koko voimassaoloajan, vaikka lapsi täyttääkin 2 vuotta kyseisenä aikana. On tärkeää ostaa passi ennen kuin lapsi täyttää 23 kuukautta.

Lahjakortit

Lahjakortin voi ostaa suoraan verkkokaupasta tai puistosta. Puistossa ostetussa lahjakortissa on kortti mukana, verkkokaupasta ostetussa lahjakortissa on digitaalinen kortti, joka lähetetään sähköpostitse.

Lahjakortin saldon ja voimassaolon voit tarkistaa puistossa. Voit myös lähettää kyselyn asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme mielellämme.

Suosittelemme aina varaamaan leikkiajan verkosta etukäteen, jotta pääset varmasti sisään. Voit valita maksutavaksi lahjakortin. Muista myös näyttää lahjakorttisi kassalla henkilökunnalle. Lahjakortti täytyy siis tuoda puistoon mukanasi, vaikka varaatkin leikkiajan ennakkoon.

Lahjakortilla maksamiseen tarvitaan lahjakortti tai lahjakortin QR-koodi puistossa. Jos kortti unohtuu kotiin, on valittava toinen maksutapa.

Synttärit

Synttäreillä leikkiaika, sisältäen 1h huoneajan, on neljä tuntia. Voitte saapua puistoon halutessanne ennen huoneajan alkua ja puistoon voi jäädä leikkimään huoneajan jälkeen. Saapumisaika ilmoitetaan varauksen yhteydessä.

Maksu hoidetaan paikan päällä juhlapäivänä.

Kyllä, voit lisätä varaukseen lisäsynttärisankareita. Lisäsankarin hinta on 10 €/lapsi.

Voit lisätä lisäsynttärisankarin jo varauksen yhteydessä tai tehdä muutoksia myöhemmin nettisivujemme kautta.

 

Kyllä, voit muuttaa varaustasi viisi päivää ennen juhlapäivää nettisivuillamme.

Jos tarvitset muutoksia varaukseen myöhemmin tai vierailta tulee peruutuksia, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi vähintään kaksi arkipäivää ennen juhlia. Jos peruutuksia on vähemmän kuin kolme/vieraita tulee enemmän, tästä voi ilmoittaa paikan päällä juhlapäivänä.

Voit itse peruuttaa juhlat enintään 14 päivää ennen juhlapäivää suoraan verkkosivuilta.
Jos joudut peruuttamaan juhlat sen jälkeen, kun sinulla on ollut mahdollisuus peruuttaa ne itse, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi vähintään kaksi arkipäivää ennen juhlia. Sairaustapauksissa lähempänä juhlapäivää ilmoita siitä Leo’s puistoon suoraan sähköpostilla tai puhelimitse.

Puistossa on tarjolla herkullisia tarjoiluja ja värikkäitä koristeita. Omaa kakkua, tarjoiluja tai koristeita ei saa tuoda HopLop puistoon.

Maksimi osoallistujamäärä riippu puistosta ja valitusta juhlatilasta. Tarkemmat puisto- ja huonekohtaiset tiedot näet varauksen yhteydessä.

Jos juhliisi on tulossa enemmän lapsia kuin huonekapasiteetti sallii, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Maksu hoidetaan paikan päällä juhlapäivänä.

Synttärivieraat voivat ilmoittaa allergiat ja ruokarajoitteet sähköisenkutsun yhteydessä. Voit myös ilmoittaa ne varauksen yhteydessä viisi päivää ennen juhlia.

Kyllä, voit lähettää sähköisiä kutsuja varauksen yhteydessä. Voit myös tulostaa paperiset kutsut täältä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun vähintään kaksi arkipäivää ennen juhlia tai ilmoita muutoksista paikan päällä, jos peruutuksia on vähemmän kuin kolme.

Synttäreillä leikkiaika, sisältäen 1h huoneajan, on neljä tuntia. Voitte saapua puistoon halutessanne ennen huoneajan alkua ja puistoon voi jäädä leikkimään huoneajan jälkeen. Saapumisaika ilmoitetaan varauksen yhteydessä.

Ryhmät

Kyllä, ryhmävarauksissa koko ryhmän tulee saapua ja kirjautua sisään samaan aikaan saadaksenne ryhmäalennuksen.

Kyllä, jotta voit hyödyntää edullisia ryhmähintojamme, tulee varaus tehdä vähintään 5 päivää etukäteen.

Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun selvittääksesi, voidaanko teidät ottaa vastaan lyhyen varoitusajan ryhmänä puistoon.

Maksu suoritetaan paikan päällä saavuttaessa.

Kyllä, kaikkien ryhmässä olevien tulee maksaa.

Yhdistyksille ja yksityisille ryhmille tarjoamme jopa 30 % alennusta arkisin ja jopa 20 % alennusta viikonloppuisin ja pyhäpäivinä. Huomaathan, että alennus lasketaan normaalista sisäänpääsymaksusta.

Kyllä, tarjoamme alennusta ruoasta ja välipaloista, jos ilmoitat tästä varauksen yhteydessä ennen vierailua. Varausta tehdessä ilmoitat, haluatko syödä, ja kerrot myös haluamasi ruokailuajan. Ryhmävarauksessa kaikkien ryhmässä olevien tulee valita sama menu, ja ruokatoiveet tulee ilmoittaa henkilökunnalle saavuttaessa puistoon.

Jos teillä on isompi ryhmä, puisto ottaa teihin yhteyttä ruokailutoiveiden osalta.

Kyllä, tarjoamme alennusta ruoasta ja välipaloista, jos ilmoitat tästä varauksen yhteydessä ennen vierailua. Varausta tehdessä ilmoitat, haluatko syödä, ja kerrot myös haluamasi ruokailuajan. Ryhmävarauksessa kaikkien ryhmässä olevien tulee valita sama menu, ja ruokatoiveet tulee ilmoittaa henkilökunnalle saavuttaessa puistoon.

Jos teillä on isompi ryhmä, puisto ottaa teihin yhteyttä ruokailutoiveiden osalta.

Koulu-, esikoulu- tai iltapäiväkerhoalennuksen saamiseksi ryhmässä tulee olla vähintään 11 lasta, verkon kautta varauksen voi tehdä enintään 100:lle.

Jos ryhmässänne on yli 100 henkeä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme selvittämään vaihtoehtoja.

Koulu-, esikoulu- tai iltapäiväkerhoalennuksen saamiseksi ryhmässä tulee olla vähintään 11 lasta, verkon kautta varauksen voi tehdä enintään 100:lle.

Jos ryhmässänne on yli 100 henkeä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme selvittämään vaihtoehtoja.

Koulu-, esikoulu- tai iltapäiväkerhoalennuksen saamiseksi ryhmässä tulee olla vähintään 11 lasta, verkon kautta varauksen voi tehdä enintään 100:lle.

Jos ryhmässänne on yli 100 henkeä, ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen hello@leoshoplop.fi, niin autamme selvittämään vaihtoehtoja.

Kyllä, voit perua vierailun viisi päivää ennen tilaisuutta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen hello@leoshoplop.fi

Ota yhteyttä

Puhelun hinnat: 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (alv 24 %) kotimaan lankaliittymistä ja 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min (alv 24 %) kotimaan matkapuhelimista. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.

Hyvä tietää Touhupassista

Passin voi ostaa vain Leo´s Leikkimaan verkkokaupasta. Touhupassia ei voi ostaa HopLop tai Leo’s puistoista.

Ostaessasi passia, kirjaudu sisään tai rekisteröidy Leo’s & HopLop Family jäseneksi ja lisää lapsi, jolle passi ostetaan. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Ostaessasi passia, rekisteröidyt Leo’s & HopLop Family jäseneksi. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Passeja on myynnissä rajoitettu määrä. Kampanjatarjous päättyy viimeistään 7.4.2024. Touhupasseja on saatavilla vain rajoitettu erä, jolloin passit voidaan myydä loppuun ja kampanja päättyy tällöin ennen 7.4.2024 päivää.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty tietylle lapselle.

Kyllä, passi sisältää sisäänpääsyn kahdelle aikuiselle.

Voit ostaa ennemmän kuin yhden passin mutta sinun tulee ostaa yksi passi kerrallaan, sillä passi kirjataan aina tietylle lapselle.

Passi on voimassa 23.6.2024 saakka. Mitä nopeammin ostat, sitä useammin pääset seikkailemaan!

Touhupassi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Ensimmäisellä vierailulla lapsesta otetaan puistossa valokuva ja se liitetään passiin tunnistamisen varmistamiseksi. Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava näyttämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus).
Passin QR-koodi tulee näyttää Family-tilin kautta seikkailemaan tullessa. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.

Touhupassiin kuuluu yksi ilmainen muovinen rinnakkaiskortti pyydettäessä. Muovikortin saamiseksi voimassaoleva passi tulee näyttää Family tilin kautta puiston kassalla. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.
Rinnakkaiskortilla lapsi voi jatkossa tulla leikkimään, ilman että passia täytyy näyttää erikseen Family tilin kautta.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.

Varaa leikkiaika HopLopiin ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän Touhupassia” painiketta.

Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä Touhupassisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Touhupassi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.

Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 

Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Kirjautuneena

Elina Meikäläinen

Kirjaudu ulos

Saapumisohjeet

  1. Aja kohteeseen Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki
  2. Parkkeeraa kerrokseen P4.
  3. Jos olet toisessa kerroksessa, tule hissillä kerrokseen P4
  4. Etsi pinkki alue (pylväät) ja etsi lasiovi, jossa lukee DOWN UNDER.
  5. Tule sisään lasiovista, käänny heti vasemmalle. Kävele käytävän päähän ja ovesta sisään.
  6. Olet nyt kerroksessa P4 ylätasanteella. Puistoon pääset joko oikealla olevalla hissillä tai Hoplopin ovesta portaat alas
  7. Tervetuloa!

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 

Kirjaudu OmaHopLopiin

Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.

Ei käyttäjätunnusta? Rekisteröidy

Lahja sankarille: ikioma Kuukausipassi!

Kun varaat synttärit 16.4.-26.5.2024 välisenä aikana, saatte sankarille lahjaksi kuukausipassin. Passin saa käyttöön juhlapäivänä puistosta, jolloin myös kuukauden leikkiaika alkaa. Passi liitetään varaajan Family -tiliin.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty synttärisankarille.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Passi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.
Varaa leikkiaika ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän passia” painiketta.
 
Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä passisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Passi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.
Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 
 
Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi