TOUHUPASSI
Hyvä tietää
Alta löydät kampanja-ja käyttöehdot sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.
Mistä voin ostaa Touhupassin?
Passin voi ostaa vain Leo´s Leikkimaan verkkokaupasta. Touhupassia ei voi ostaa HopLop tai Leo’s puistoista.
Ostaessasi passia, kirjaudu sisään tai rekisteröidy Leo’s & HopLop Family -jäseneksi ja lisää lapsi, jolle passi ostetaan. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family -tilisi kautta.
Mistä löydän ostamani passin?
Ostaessasi passia, rekisteröidyt Leo’s & HopLop Family jäseneksi. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family -tilisi kautta.
Kuinka kauan Touhupassi on myynnissä?
Passeja on myynnissä rajoitettu määrä. Kampanjatarjous päättyy viimeistään 7.4.2024.
Onko passi henkilökohtainen?
Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty tietylle lapselle.
Sisältääkö passi myös sisäänpääsyt aikuisille?
Kyllä, passi sisältää sisäänpääsyn kahdelle aikuiselle.
Voinko ostaa enemmän kuin yhden passin samalla kertaa?
Voit ostaa ennemmän kuin yhden passin mutta sinun tulee ostaa yksi passi kerrallaan, sillä passi kirjataan aina tietylle lapselle.
Miten kauan Touhupassi on voimassa?
Passi on voimassa 23.6.2024 saakka. Mitä nopeammin ostat, sitä useammin pääset seikkailemaan!
Missä Touhupassi on voimassa?
Touhupassi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi
Kuinka usein passilla voi seikkailla?
Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.
Miten Touhupassi toimii?
Ensimmäisellä vierailulla lapsesta otetaan puistossa valokuva ja se liitetään passiin tunnistamisen varmistamiseksi. Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava näyttämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus).
Passin QR-koodi tulee näyttää Family-tilin kautta seikkailemaan tullessa. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.
Lapseni on menossa puistoon toisen aikuisen kanssa, miten toimin?
Touhupassiin kuuluu yksi ilmainen muovinen rinnakkaiskortti pyydettäessä. Rinnakkaiskortin saamiseksi voimassaoleva passi tulee näyttää Family -tilin kautta puiston kassalla. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.
Rinnakkaiskortilla lapsi voi jatkossa tulla leikkimään, ilman että passia täytyy näyttää erikseen Family -tilin kautta.
Pitääkö minun varata leikkiaika jos minulla on Touhupassi?
Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family -tilille käyttääksesi passia.
Miten käytän passia varatessani aikaa HopLop puistoon?
Varaa leikkiaika HopLopiin ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän Touhupassia” painiketta.
Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä Touhupassisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Touhupassi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.
Muuta huomioitavaa
Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään.
Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi
Ota yhteyttä
- Asiakaspalvelu on avoinna ma-pe 10:00-17:00 ja la-su 9:00-15:00
- info@hoplop.fi
- (+358) 10 837 3041
Toivomme yhteydenottoja ensisijaisesti palautelomakkeen kautta.
Puhelun hinnat: 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min (alv 24 %) kotimaan lankaliittymistä ja 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min (alv 24 %) kotimaan matkapuhelimista. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.