m

Getjenny

1.4 – Päivitetty 08.02.2024

Ajanvarauksen käyttöehdot

Voit varata HopLopin leikkiajan Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5 G, 01300 Vantaa) ylläpitämästä (24h) verkkopalvelusta, tai puhelimitse asiakaspalvelusta.

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Verkkopalvelussa voit leikkiajan varaamisen lisäksi maksaa HopLop käynnin etukäteen sekä tilata verkkopalvelusta kulloinkin saatavilla olevia lisäpalveluita.

Varaamalla HopLopin leikkiajan sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa Ennakkovarauksella tarkoitetaan maksamatonta varattua HopLopin leikkiaikaa, Maksetulla Varauksella varattua maksettua leikkiaikaa mukaan lukien maksetut lisäpalvelut ja Varauksella Ennakkovarausta ja Maksettua Varausta.

Hinnat

Vierailut HopLop sisäseikkailupuistoissa ja HopLopin tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Sisäänpääsyn ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana ajanvarausprosessia.

Voit maksaa sisäänpääsymaksun ja verkkopalvelusta saatavilla olevat lisäpalvelut varatessasi leikkiaikaa tai sisäleikkipuistossa. Ennakkovarauksen tekeminen on maksutonta.

Suurin osa sisäleikkipuistojen aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä sisäänpääsyn hinnalla. Jotkin aktiviteetit toimivat erikseen ostettavilla poleteilla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla jonoa.

Henkilöiden lukumäärä

Varauksen maksimiosallistujamäärä on 10 henkilöä.

Sinun tulee ilmoittaa Varausta tehdessä kaikki saapuvat henkilöt (vauvat, lapset ja aikuiset).

HopLop puistoissa on rajattu määrä asiakaspaikkoja ja asiakaspaikkojen määrät vaihtelevat toimipisteittäin. Jos et ole varannut kaikille saapuville henkilöille asiakaspaikkaa, voi käydä niin, ettei kaikille saapuville ole jäljellä asiakaspaikkoja ja HopLop käynti estyy tämän takia. HopLop ei tällaisessa tilanteessa ole velvollinen hyvittämään Maksettua Varausta tai korvaamaan muuta HopLop käynnin estymisestä sinulle tai muille puistoon saapuville aiheutuvaa vahinkoa.

Varauksen ajankohta ja kesto

Sinun tulee varausta tehdessä valita HopLop sisäseikkailupuisto, seikkailun tyyppi, henkilömäärä, päivä ja kellonaika. Varaus sisältää valitsemassasi puistossa, valitsemanasi ajankohtana rajoitetun leikkiajan alkaen sisäänkirjaushetkellä, jonka pituus käy ilmi Varausta tehdessä ja sinulle sähköpostitse toimitetusta varausvahvistuksesta.

Kun varausvahvistukseen on kirjattu tietty kellonaika Varauksen alkamiselle (Varauksen Alkamisaika) Varaus pysyy aktiivisena yhden tunnin ajan varausvahvistukseen kirjatusta Varauksen Alkamisajasta, jonka jälkeen varatut paikat vapautuvat muiden varattaviksi. Saapuminen myöhässä ei pidennä leikkiaikaa, vaan leikkiaika päättyy varausvahvistukseen merkittynä varauksen päättymisajankohtana, kun varausvahvistukseen on kirjattu tietty kellonaika varauksen päättymiselle (Varauksen Päättymisaika).

Varauksen muuttaminen

Voit siirtää Maksetun Varauksen Oma HopLopin verkkopalvelun tai HopLopin asiakaspalvelun kautta edellyttäen, että teet siirron viimeistään kuusi (6) tuntia ennen Varauksen Päättymisaikaa. Jos Maksettu Varaus on voimassa koko päivän, sinun tulee tehdä siirto ennen klo 14.00. Siirto on mahdollista tehdä enintään 14 vuorokauden päähän alkuperäisestä Maksetun Varauksen päivämäärästä vastaavan arvoisille tai edullisemmille palvelutuotteille. Siirrettäessä edullisempaan palvelutuotteeseen, erotusta ei hyvitetä. Jos esimerkiksi alkuperäinen Maksettu Varaus on tehty maanantaille 6.6., on viimeinen mahdollinen päivä, jolle varaus voidaan siirtää, maanantai 20.6.

Maksettuun Varaukseen liittyvät lisäpalvelut siirtyvät uudelle seikkailuajankohdalle Maksetun Varauksen mukana, mikäli valittujen lisäpalveluiden voimassaolo ei estä siirtoa. Esimerkiksi tapahtumapäivänä tarjolla olevat lisäpalvelut voivat olla tarjolla ainoastaan tapahtumapäivänä, eikä vastaavia lisäpalveluita ole muutoin saatavilla

Voit muuttaa Ennakkovarauksen tietoja kuten sisäseikkailupuistoa, päivämäärää, kellonaikaa tai henkilömäärää Varauksen Alkamisaikaan asti Oma HopLopin verkkopalvelussa tai ottamalla yhteyttä HopLopin asiakaspalveluun. Jos Ennakko varaus on voimassa koko päivän, sinun tulee tehdä muutos ennen klo 14.00.

Muutosten toteuttamisen edellytyksenä on se, että varaustilanne sallii muutosten tekemisen.

Varausta muutettaessa siirtyvät mahdollisesti varatut lisäpalvelut valittuun uuteen seikkailuajankohtaan, mikäli valittujen lisäpalveluiden voimassaolo ei estä siirtoa. Esimerkiksi tapahtumapäivänä tarjolla olevat lisäpalvelut voivat olla tarjolla ainoastaan tapahtumapäivänä, eikä vastaavia lisäpalveluita ole muutoin saatavilla.

Varauksen peruuttaminen

Sinulla ei ole lakisääteistä oikeutta peruuttaa Varaus, sillä kyseessä on määrätyn ajan kuluessa suoritettava vapaa-ajan palvelu (Kuluttajansuojalain 6:16 § kohta 11). HopLop tarjoaa sinulle kuitenkin oikeuden perua Maksettu Varaus viimeistään varausta edellisenä päivänä ottamalla yhteyttä HopLopin asiakaspalveluun. Tällöin Maksettu Varaus hyvitetään sinulle.

Voit perua Ennakkovarauksen varauksen alkamisaikaan asti Oma HopLopin kautta tai ottamalla yhteyttä HopLopin asiakaspalveluun. Ilmoitathan peruutuksesta kuitenkin mahdollisimman hyvissä ajoin, jotta paikat vapautuvat muille leikkijöille.

Varauksen peruuttaminen on maksutonta.

Lisämyyntipalveluiden peruuttamisoikeus

Kuluttajana sinulla on lain mukaan alla kerrotun mukainen oikeus peruuttaa käyttötavaratuotteiden kauppa ilman erityistä syytä.

Elintarvikkeiden tai muiden sisäänpääsytuotteiden kuten poletit tai ladattavien pelien osalta peruuttamisoikeutta ei kuitenkaan ole. Palautus- tai peruuttamisoikeutta ei myöskään ole elintarvikkeiden tai muiden nopeasti pilaantuvien tuotteiden osalta näin ollen et voi esimerkiksi palauttaa ostamaasi ruokaa peruuttamisoikeuteen vedoten.

Verkkopalvelusta ostetuilla käyttötavaroilla on 14 päivän peruuttamisoikeus. 14 päivän aika lasketaan hetkestä, jolloin olet vastaanottanut tuotteen. Jos haluat peruuttaa käyttötavaratuotteen kaupan, pyydämme sinua tekemään peruuttamisilmoituksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme. Voit myös käyttää peruuttamisilmoituksen tekemiseen peruuttamislomaketta, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Kun käytät peruttamisoikeutta, tulee sinun palauttaa tuote viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruutusilmoituksen tekemisestä.Kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksen, palautamme sinulle peruutetusta tuotteesta maksamasi summan, pois lukien palautuksesta aiheutuvat toimituskulut. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota on käytetty alkuperäisessä ostoksessa. Maksusuoritusten palauttamisesta ei aiheudu sinulle kustannuksia. Toimituskulut ovat sinun vastuullasi.

Takuu, virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkopalvelusta ostettujen käyttötavaratuotteiden virhevastuu kattaa tuotteen valmistus- ja materiaalivirheet. Virhevastuu ei kata virheellisestä tai huolimattomasta käytöstä tai tavallisesta kulumisesta johtuvia vikoja.

Pyydämme sinua tarkistamaan sinulle luovutettu tuote välittömästi, että luovutettu tuote vastaa tilaustasi eikä tuotteessa ole näkyvissä mahdollisia ulkoisia laatuvirheitä ja palauttamaan mahdollisen virheellisen tuotteen alkuperäisessä pakkauksessaan ja siihen kuuluvine varusteineen tuotteen luovuttaneeseen sisäseikkailupuistoon. Voit myös ennen palauttamista olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Virhetapauksessa pyrimme ensisijaisesti korjaamaan virheen ja toimittamaan tilalle virheettömän tuotteen.

Reklamaatioissa pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Suosittelemme, että reklamoit mahdollisimman pian. Elintarvikkeiden osalta tuotteen käyttöaika voi olla hyvin lyhyt, jolloin reklamaatio kannattaa tehdä heti sisäseikkailupuistossa virheen selvittämiseksi.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä Netsin ja pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä HopLopiin.
Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181 830
www.paytrail.com
Maksettava määrä on nähtävillä ennen maksuun siirtymistä.

Turvallisuus

HopLop pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäseikkailupuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa.

HopLop ei ole vakuuttanut vierailijoita
HopLop ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.

Ylivoimainen este

HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset palveluehtoihin

HopLopilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.
Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.
Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLopin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Hyvä tietää Touhupassista

Passin voi ostaa vain Leo´s Leikkimaan verkkokaupasta. Touhupassia ei voi ostaa HopLop tai Leo’s puistoista.

Ostaessasi passia, kirjaudu sisään tai rekisteröidy Leo’s & HopLop Family jäseneksi ja lisää lapsi, jolle passi ostetaan. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Ostaessasi passia, rekisteröidyt Leo’s & HopLop Family jäseneksi. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Passeja on myynnissä rajoitettu määrä. Kampanjatarjous päättyy viimeistään 7.4.2024. Touhupasseja on saatavilla vain rajoitettu erä, jolloin passit voidaan myydä loppuun ja kampanja päättyy tällöin ennen 7.4.2024 päivää.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty tietylle lapselle.

Kyllä, passi sisältää sisäänpääsyn kahdelle aikuiselle.

Voit ostaa ennemmän kuin yhden passin mutta sinun tulee ostaa yksi passi kerrallaan, sillä passi kirjataan aina tietylle lapselle.

Passi on voimassa 23.6.2024 saakka. Mitä nopeammin ostat, sitä useammin pääset seikkailemaan!

Touhupassi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Ensimmäisellä vierailulla lapsesta otetaan puistossa valokuva ja se liitetään passiin tunnistamisen varmistamiseksi. Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava näyttämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus).
Passin QR-koodi tulee näyttää Family-tilin kautta seikkailemaan tullessa. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.

Touhupassiin kuuluu yksi ilmainen muovinen rinnakkaiskortti pyydettäessä. Muovikortin saamiseksi voimassaoleva passi tulee näyttää Family tilin kautta puiston kassalla. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.
Rinnakkaiskortilla lapsi voi jatkossa tulla leikkimään, ilman että passia täytyy näyttää erikseen Family tilin kautta.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.

Varaa leikkiaika HopLopiin ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän Touhupassia” painiketta.

Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä Touhupassisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Touhupassi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.

Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 

Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Kirjautuneena

Elina Meikäläinen

Kirjaudu ulos

Saapumisohjeet

  1. Aja kohteeseen Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki
  2. Parkkeeraa kerrokseen P4.
  3. Jos olet toisessa kerroksessa, tule hissillä kerrokseen P4
  4. Etsi pinkki alue (pylväät) ja etsi lasiovi, jossa lukee DOWN UNDER.
  5. Tule sisään lasiovista, käänny heti vasemmalle. Kävele käytävän päähän ja ovesta sisään.
  6. Olet nyt kerroksessa P4 ylätasanteella. Puistoon pääset joko oikealla olevalla hissillä tai Hoplopin ovesta portaat alas
  7. Tervetuloa!

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 

Kirjaudu OmaHopLopiin

Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.

Ei käyttäjätunnusta? Rekisteröidy

Lahja sankarille: ikioma Kuukausipassi!

Kun varaat synttärit 16.4.-26.5.2024 välisenä aikana, saatte sankarille lahjaksi kuukausipassin. Passin saa käyttöön juhlapäivänä puistosta, jolloin myös kuukauden leikkiaika alkaa. Passi liitetään varaajan Family -tiliin.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty synttärisankarille.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Passi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.
Varaa leikkiaika ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän passia” painiketta.
 
Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä passisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Passi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.
Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 
 
Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi