m

Getjenny

Päivitetty 8.2.2024

Ryhmien varausehdot

Voit varata HopLop sisäleikkipuistoon ryhmätilaisuuden Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5 G, 01300 Vantaa) ylläpitämästä (24h) verkkopalvelusta, tai puhelimitse tai sähköpostilla HopLopin asiakas- tai myyntipalvelusta.

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Verkkopalvelussa voit ryhmätilaisuuden varaamisen yhteydessä tilata verkkopalvelusta kulloinkin saatavilla olevia lisäpalveluita.

Varaamalla HopLopin ryhmätilaisuuden sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa varauksella tarkoitetaan HopLopin ryhmätilaisuutta kaikkine varaukseen kuluvine palveluineen. Pitopäivällä tarkoitetaan verkkopalvelun määrittämää tilaisuuden päivämäärää alkuaikoineen.

Hinnat

HopLopin ryhmätilaisuudet ja HopLopin tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Ryhmätilaisuuksien ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana ryhmätilaisuuden varausprosessia ja ryhmätilaisuuksien infosivulla.

Varauksen tekeminen on maksutonta.

Tilaisuuden hinta perustuu vahvistetussa varauksessa ilmoitettuun henkilömäärään. Ryhmän tulee saapua paikalle yhtä aikaa.

Päiväkotiryhmien sisäänpääsyhinnoittelu on voimassa ainoastaan arkisin päiväkoti-ikäisille lapsille (0-6v).

Suurin osa sisäleikkipuistojen aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä ryhmäsisäänpääsyn hinnalla. Jotkin aktiviteetit toimivat erikseen ostettavilla poleteilla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla jonoa.

Varauksen tekeminen

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Sinulla on mahdollisuus tehdä varaus myös puhelimitse tai sähköpostitse HopLopin asiakas- tai myyntipalvelusta.

Lasten ja valvojien lukumäärä

Tilaisuuden minimiosallistujamäärä on 10 lasta. Maksimiosallistujamäärä määräytyy toimipisteen maksimihenkilömäärän mukaisesti. Tilaisuuteen vaaditaan vähintään 1 valvoja jokaista 15 lasta kohden. Valvojan vastuulla on vastata lapsien leikkiturvallisuudesta.

Tilaisuuden vahvistaminen

Tilaisuuden henkilömäärät, tarjoilut ja muut palvelut tulee vahvistaa HopLopille. Vahvistusajankohta vaihtelee tilaisuuden palveluiden mukaan. Vahvistus suoritetaan puhelimitse tai sähköpostilla HopLopin asiakas- tai myyntipalveluun.

Tilaisuuden muuttaminen ja peruminen

Ryhmävarausta voi muuttaa tai sen voi perua 48 tuntia ennen tilaisuutta, jos ryhmälle ei ole varattu tarjoiluja. Muutokset voi tehdä ottamalla yhteyttä HopLopin asiakas- tai myyntipalveluun.

Ryhmävaraukset ja tilaisuudet, joihin on tilattu tarjoiluja, voi perua veloituksetta 5 vuorokautta ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen HopLop pidättää oikeuden periä tarjoiluun varautumisesta aiheutuneita kuluja vahvistetun asiakasmäärän mukaan.

Muutokset voivat vaikuttaa hinnoitteluun

Tilaisuuden maksaminen

Ryhmätilaisuuden maksu suoritetaan yhtenä maksuna järjestävässä puistossa tilaisuuden alkaessa. Muut maksutavat kuten laskutus tai maksusitoumuksen käyttö on mahdollista, jos siitä on sovittu HopLopin kanssa ennen tilaisuutta.

Jos tilaisuuden maksutavaksi toivotaan laskutusta, tulee sinun toimittaa laskutustiedot varauksen yhteydessä HopLopin myyntiin tai asiakaspalveluun. HopLop varaa oikeuden evätä laskutusmaksutavan käytön tilaisuuden maksutapana.

Jos tilaisuuden maksutavaksi toivotaan maksusitoumusta, tulee sinun tehdä varaus myynnin tai asiakaspalvelun kautta ja kyetä esittämään tarvittavat tiedot ryhmän saapuessa leikkimään. HopLop varaa oikeuden evätä maksusitoumuksen käytön tilaisuuden maksutapana.

Tilaisuuden kesto

Tilaisuus sisältää rajatun leikkiajan, jollei muusta ole sovittu HopLopin kanssa. Leikkiaika alkaa verkkopalvelun määrittämänä päivänä ja kellonaikana, joka on tilaisuuden alkuaika.

Tilaisuuden tila tai huonevaraus

Jos tilaisuus sisältää tila- tai huonevarauksen, tilan tai huoneen varausaika määräytyy verkkopalvelun asettamien aikojen mukaisesti.

Tarjoiluaika

Tilaisuuden tarjoilut asetetaan tarjolle varauksen mukaisesti.

Turvallisuus

HopLop pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäseikkailupuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa.

HopLop ei ole vakuuttanut vierailijoita

HopLop ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.

Ylivoimainen este

HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset palveluehtoihin

HopLopilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLopin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Hyvä tietää Touhupassista

Touhupassi on myynnissä vain Leo’s Leikkimaan verkkokaupassa.

Touhupassia ei voi ostaa HopLop tai Leo’s puistoista.

Passeja on myynnissä rajoitettu määrä. Kampanjatarjous päättyy viimeistään 7.4.2024.

Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava esittämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus). Passi on voimassa 23.6.2024 asti ostopäivästä alkaen. Passi sisältää sisäänpääsyn myös kahdelle aikuiselle.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Pidä passi hyvässä tallessa. Hävinnyttä passia ei hyvitetä eikä vaihdeta uuteen, edes kuittia vastaan.

Kirjautuneena

Elina Meikäläinen

Kirjaudu ulos

1.1.-30.1.2024

Verkkokaupan päivitys

Verkkokaupassamme on päivityskatko ke-to yöllä, n. klo 20.15 – 09.00. Päivityksen aikana verkkokauppa ei ole toiminnassa.

HopLop liput ja kampanjaliput ovat ostettavissa suoraan HopLop puistoista.

Saapumisohjeet

  1. Aja kohteeseen Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki
  2. Parkkeeraa kerrokseen P4.
  3. Jos olet toisessa kerroksessa, tule hissillä kerrokseen P4
  4. Etsi pinkki alue (pylväät) ja etsi lasiovi, jossa lukee DOWN UNDER.
  5. Tule sisään lasiovista, käänny heti vasemmalle. Kävele käytävän päähän ja ovesta sisään.
  6. Olet nyt kerroksessa P4 ylätasanteella. Puistoon pääset joko oikealla olevalla hissillä tai Hoplopin ovesta portaat alas
  7. Tervetuloa!

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 

Kirjaudu OmaHopLopiin

Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.

Ei käyttäjätunnusta? Rekisteröidy

Lahja sankarille: ikioma Kuukausipassi!

Kun varaat synttärit 10.1.-29.2.2024 välisenä aikana, saatte sankarille lahjaksi kuukausipassin. Passin saa käyttöön juhlapäivänä puistosta, jolloin myös kuukauden leikkiaika alkaa. Kuukausipassin saa 1 / 7 juhlijaa (14 hengen synttäreillä 2 passia, 21 hengen synttäreillä 3 passia jne.).

Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava esittämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus). Passi on voimassa kuukauden juhlapäivästä alkaen. Jos pidät juhlasi HopLop puistossa, kuukausipassi on voimassa kaikissa HopLopeissa. Jos pidät juhlasi Leo’sissa, kuukausipassi on voimassa Leo’s leikkimaissa.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Pidä passi hyvässä tallessa. Hävinnyttä passia ei hyvitetä eikä vaihdeta uuteen, edes kuittia vastaan.