m

Getjenny

Päivitetty 8.2.2024

HopLop Leikkilupa -palvelun ehdot

Uusien leikkilupien myöntäminen on toistaiseksi päättynyt vuoteen 2023. Voimassaolevat luvat toimivat alla olevien ehtojen mukaisesti.

HopLopin Leikkilupa on Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5G, 01300 Vantaa) ylläpitämä verkkopalvelu. Leikkiluvalla voit antaa itsenäisen leikkioikeuden HopLop sisäseikkailupuistoihin 8 vuotta täyttäneelle tai sitä vanhemmalle lapselle, jonka huoltaja olet. Leikkiluvan myöntäminen edellyttää rekisteröitymistä Oma HopLopin käyttäjäksi, sillä Leikkilupa rekisteröidään Oma HopLopiin. Antamalla Leikkiluvan sitoudut noudattamaan näitä HopLop Leikkilupa -palvelun ehtoja.

Leikkiluvan hakeminen ja myöntäminen
(Huom. Leikkilupia ei toistaiseksi myönnetä vuonna 2024)

Voit hakea Leikkiluvan huollettavallesi 8 vuotta täyttäneelle lapselle Oma HopLopissa. Leikkilupahakemuksessa sinun tulee antaa lapsen etu- ja sukunimi, syntymäaika, puhelinnumero, josta olet tavoitettavissa lapsen tullessa HopLop sisäseikkailupuistoon ja lapsen puhelinnumero, jos lapsella on puhelin mukana. Lapsen puhelinnumeroa ei käytetä markkinointitarkoituksiin. HopLop varaa oikeuden olla myöntämättä Leikkilupaa, jos lapsi on rikkonut leikkisääntöjä aiemmin.

Myönnettyään Leikkiluvan HopLop toimittaa sen sinulle sähköpostilla. Sinun tulee jakaa myönnetty Leikkilupa lapselle Leikkiluvan käytön mahdollistamiseksi.  

Sinun tulee maksaa Leikkiluvan hinta Oma HopLopissa hakiessasi Leikkilupaa.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä Netsin ja pankkien kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä HopLopiin.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: +358 207 181 830
www.paytrail.com

Maksettava määrä on nähtävillä ennen maksuun siirtymistä.

Hinnat

Leikkilupa on maksullinen. Leikkiluvan hinta on saatavilla infosivusta ja hakemusprosessissa. Lisäksi maksettavaksi tulee pääsymaksu kultakin leikkikerralta.

Palautusoikeus

Sinulla ei ole lakisääteistä oikeutta peruuttaa Leikkilupa, sillä kyseessä on määrätyn ajan kuluessa suoritettava vapaa-ajan palvelu (Kuluttajansuojalain 6:16 § kohta 11). HopLop tarjoaa sinulle kuitenkin mahdollisuuden palauttaa Leikkiluvan 14 vuorokauden kuluessa Leikkiluvan myöntämisestä edellyttäen, ettei Leikkilupaa ole käytetty. Mikäli haluat palauttaa Leikkiluvan, tulee sinun ottaa yhteyttä HopLop Oy:n asiakaspalveluun soittamalla puh. 010 837 3041 (ma-pe 10-18, la-su 10-15. Palautusta varten sinun tulee ilmoittaa nimi, puhelinnumero sekä Leikkiluvan koodi.

Leikkiluvan voimassaoloaika

Verkkopalvelussa myönnetty Leikkilupa on voimassa myöntämispäivästä alkaen 12 kuukauden ajan, ellei kohdasta Leikkiluvan peruminen muuta johdu. Käyttämätöntä leikkilupaa ei hyvitetä tai vaihdeta rahaksi.

Leikkiluvan käyttäminen ja peruminen

Myönnetty Leikkilupa tulee esittää puistolla sisääntulon yhteydessä. HopLopin henkilökunta varmistaa myönnetyn leikkiluvan oikeellisuuden ja tarkistaa lapsen henkilöllisyyden. Lapsi tulee ohjata ottamaan mukaan Kela-kortti tai henkilöllisyystodistus henkilöllisyyden todentamiseksi.

Lapsen saapuminen ja poistuminen sisäseikkailupuistosta ei ole HopLopin vastuulla. HopLop ei valvo sitä, poistuuko lapsi puistosta tai koska lapsi poistuu puistosta.

Huoltaja voi perua lapselle myönnetyn Leikkiluvan Oma HopLopin kautta.

HopLopilla on oikeus perua lapselle myönnetty Leikkilupa, jos lapsi toimii vastoin leikkisääntöjä tai syyllistyy ilkivaltaan.

Turvallisuus ja vastuu vahingoista

HopLop pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäseikkailupuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen leikkijän toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joiden noudattaminen on tärkeää. Sinun tulee yhdessä lapsen kanssa tutustua leikkisääntöihin ja huolehtia siitä, että lapsi tuntee leikkisäännöt ja osaa itsenäisesti noudattaa niitä. Olet vastuussa sen arvioimisesta, kykeneekö lapsi noudattamaan itsenäisesti leikkisääntöjä, ja lapsen oleskelu sisäseikkailupuistossa ja leikkisääntöjen noudattaminen ovat vastuullasi.

Vastuullasi ovat myös vahingot, joita HopLopille aiheutuu leikkisääntöjen rikkomisesta mukaan lukien mahdollinen ilkivalta.

HopLop ei ole vakuuttanut leikkijöitä

HopLop ei ole vakuuttanut lapsia tapaturmavakuutuksella. Olet vastuussa lapsen tapaturmavakuuttamisesta.

Ylivoimainen este

HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen Leikkiluvan toimituksen aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset palveluehtoihin

HopLopilla on oikeus muuttaa Leikkilupa -palvelun ehtoja, mikäli muutos on perusteltu lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan ().

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLop Oy:n kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Hyvä tietää Touhupassista

Passin voi ostaa vain Leo´s Leikkimaan verkkokaupasta. Touhupassia ei voi ostaa HopLop tai Leo’s puistoista.

Ostaessasi passia, kirjaudu sisään tai rekisteröidy Leo’s & HopLop Family jäseneksi ja lisää lapsi, jolle passi ostetaan. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Ostaessasi passia, rekisteröidyt Leo’s & HopLop Family jäseneksi. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Passeja on myynnissä rajoitettu määrä. Kampanjatarjous päättyy viimeistään 7.4.2024. Touhupasseja on saatavilla vain rajoitettu erä, jolloin passit voidaan myydä loppuun ja kampanja päättyy tällöin ennen 7.4.2024 päivää.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty tietylle lapselle.

Kyllä, passi sisältää sisäänpääsyn kahdelle aikuiselle.

Voit ostaa ennemmän kuin yhden passin mutta sinun tulee ostaa yksi passi kerrallaan, sillä passi kirjataan aina tietylle lapselle.

Passi on voimassa 23.6.2024 saakka. Mitä nopeammin ostat, sitä useammin pääset seikkailemaan!

Touhupassi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Ensimmäisellä vierailulla lapsesta otetaan puistossa valokuva ja se liitetään passiin tunnistamisen varmistamiseksi. Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava näyttämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus).
Passin QR-koodi tulee näyttää Family-tilin kautta seikkailemaan tullessa. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.

Touhupassiin kuuluu yksi ilmainen muovinen rinnakkaiskortti pyydettäessä. Muovikortin saamiseksi voimassaoleva passi tulee näyttää Family tilin kautta puiston kassalla. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.
Rinnakkaiskortilla lapsi voi jatkossa tulla leikkimään, ilman että passia täytyy näyttää erikseen Family tilin kautta.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.

Varaa leikkiaika HopLopiin ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän Touhupassia” painiketta.

Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä Touhupassisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Touhupassi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.

Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 

Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Kirjautuneena

Elina Meikäläinen

Kirjaudu ulos

Saapumisohjeet

  1. Aja kohteeseen Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki
  2. Parkkeeraa kerrokseen P4.
  3. Jos olet toisessa kerroksessa, tule hissillä kerrokseen P4
  4. Etsi pinkki alue (pylväät) ja etsi lasiovi, jossa lukee DOWN UNDER.
  5. Tule sisään lasiovista, käänny heti vasemmalle. Kävele käytävän päähän ja ovesta sisään.
  6. Olet nyt kerroksessa P4 ylätasanteella. Puistoon pääset joko oikealla olevalla hissillä tai Hoplopin ovesta portaat alas
  7. Tervetuloa!

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 

Kirjaudu OmaHopLopiin

Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.

Ei käyttäjätunnusta? Rekisteröidy

Lahja sankarille: ikioma Kuukausipassi!

Kun varaat synttärit 16.4.-26.5.2024 välisenä aikana, saatte sankarille lahjaksi kuukausipassin. Passin saa käyttöön juhlapäivänä puistosta, jolloin myös kuukauden leikkiaika alkaa. Passi liitetään varaajan Family -tiliin.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty synttärisankarille.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Passi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.
Varaa leikkiaika ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän passia” painiketta.
 
Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä passisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Passi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.
Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 
 
Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi