m

Getjenny

Päivitetty 8.2.2024

Ryhmien varausehdot

Voit varata HopLop sisäleikkipuistoon ryhmätilaisuuden Leos HopLop OY:n (Y-tunnus: 2006043-0, Silkkitehtaantie 5 G, 01300 Vantaa) ylläpitämästä (24h) verkkopalvelusta, tai puhelimitse tai sähköpostilla HopLopin asiakas- tai myyntipalvelusta.

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Verkkopalvelussa voit ryhmätilaisuuden varaamisen yhteydessä tilata verkkopalvelusta kulloinkin saatavilla olevia lisäpalveluita.

Varaamalla HopLopin ryhmätilaisuuden sitoudut noudattamaan näitä ehtoja. Näissä ehdoissa varauksella tarkoitetaan HopLopin ryhmätilaisuutta kaikkine varaukseen kuluvine palveluineen. Pitopäivällä tarkoitetaan verkkopalvelun määrittämää tilaisuuden päivämäärää alkuaikoineen.

Hinnat

HopLopin ryhmätilaisuudet ja HopLopin tarjoamat lisäpalvelut ovat maksullisia. Ryhmätilaisuuksien ja lisäpalveluiden hinnat ovat nähtävillä osana ryhmätilaisuuden varausprosessia ja ryhmätilaisuuksien infosivulla.

Varauksen tekeminen on maksutonta.

Tilaisuuden hinta perustuu vahvistetussa varauksessa ilmoitettuun henkilömäärään. Ryhmän tulee saapua paikalle yhtä aikaa.

Päiväkotiryhmien sisäänpääsyhinnoittelu on voimassa ainoastaan arkisin päiväkoti-ikäisille lapsille (0-6v).

Suurin osa sisäleikkipuistojen aktiviteeteistä on asiakkaiden käytössä ryhmäsisäänpääsyn hinnalla. Jotkin aktiviteetit toimivat erikseen ostettavilla poleteilla. Huomaathan, että osaan laitteistamme tai palveluistamme voi suosittuina ajankohtina olla jonoa.

Varauksen tekeminen

Varauksen tekeminen verkkopalvelussa edellyttää rekisteröitymistä. Sinulla on mahdollisuus tehdä varaus myös puhelimitse tai sähköpostitse HopLopin asiakas- tai myyntipalvelusta.

Lasten ja valvojien lukumäärä

Tilaisuuden minimiosallistujamäärä on 10 lasta. Maksimiosallistujamäärä määräytyy toimipisteen maksimihenkilömäärän mukaisesti. Tilaisuuteen vaaditaan vähintään 1 valvoja jokaista 15 lasta kohden. Valvojan vastuulla on vastata lapsien leikkiturvallisuudesta.

Tilaisuuden vahvistaminen

Tilaisuuden henkilömäärät, tarjoilut ja muut palvelut tulee vahvistaa HopLopille. Vahvistusajankohta vaihtelee tilaisuuden palveluiden mukaan. Vahvistus suoritetaan puhelimitse tai sähköpostilla HopLopin asiakas- tai myyntipalveluun.

Tilaisuuden muuttaminen ja peruminen

Ryhmävarausta voi muuttaa tai sen voi perua 48 tuntia ennen tilaisuutta, jos ryhmälle ei ole varattu tarjoiluja. Muutokset voi tehdä ottamalla yhteyttä HopLopin asiakas- tai myyntipalveluun.

Ryhmävaraukset ja tilaisuudet, joihin on tilattu tarjoiluja, voi perua veloituksetta 5 vuorokautta ennen tilaisuutta. Tämän jälkeen HopLop pidättää oikeuden periä tarjoiluun varautumisesta aiheutuneita kuluja vahvistetun asiakasmäärän mukaan.

Muutokset voivat vaikuttaa hinnoitteluun

Tilaisuuden maksaminen

Ryhmätilaisuuden maksu suoritetaan yhtenä maksuna järjestävässä puistossa tilaisuuden alkaessa. Muut maksutavat kuten laskutus tai maksusitoumuksen käyttö on mahdollista, jos siitä on sovittu HopLopin kanssa ennen tilaisuutta.

Jos tilaisuuden maksutavaksi toivotaan laskutusta, tulee sinun toimittaa laskutustiedot varauksen yhteydessä HopLopin myyntiin tai asiakaspalveluun. HopLop varaa oikeuden evätä laskutusmaksutavan käytön tilaisuuden maksutapana.

Jos tilaisuuden maksutavaksi toivotaan maksusitoumusta, tulee sinun tehdä varaus myynnin tai asiakaspalvelun kautta ja kyetä esittämään tarvittavat tiedot ryhmän saapuessa leikkimään. HopLop varaa oikeuden evätä maksusitoumuksen käytön tilaisuuden maksutapana.

Tilaisuuden kesto

Tilaisuus sisältää rajatun leikkiajan, jollei muusta ole sovittu HopLopin kanssa. Leikkiaika alkaa verkkopalvelun määrittämänä päivänä ja kellonaikana, joka on tilaisuuden alkuaika.

Tilaisuuden tila tai huonevaraus

Jos tilaisuus sisältää tila- tai huonevarauksen, tilan tai huoneen varausaika määräytyy verkkopalvelun asettamien aikojen mukaisesti.

Tarjoiluaika

Tilaisuuden tarjoilut asetetaan tarjolle varauksen mukaisesti.

Turvallisuus

HopLop pyrkii huolehtimaan siitä, että sen sisäseikkailupuistot ovat turvallisia. Turvallisuuteen vaikuttaa kuitenkin jokaisen vierailijan toiminta, joten puistoissa on voimassa leikkisäännöt, joita vierailijoiden tulee noudattaa.

HopLop ei ole vakuuttanut vierailijoita

HopLop ei ole vakuuttanut sisäseikkailupuistossa vierailevia henkilöitä tapaturmavakuutuksella. Vierailija on itse vastuussa tapaturmavakuuttamisesta.

Ylivoimainen este

HopLop ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai palveluiden tarjoamisen estymisestä eikä niiden aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset palveluehtoihin

HopLopilla on oikeus muuttaa näitä ehtoja, mikäli muutos on välttämätön lainsäädännön tai viranomaispäätöksen perusteella.

Asiakasvalitukset ja riidanratkaisu

Mikäli olet tyytymätön saamaasi palveluun, pyydämme olemaan yhteydessä HopLopin asiakaspalveluun.

Mikäli asiaa ei saada ratkaistua neuvotteluilla, voit viedä asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan.

Vaihtoehtoisesti asia voidaan saattaa kotipaikkasi, vakituisen asuinpaikkasi tai HopLopin kotipaikan käräjäoikeuden käsiteltäväksi. Jos sinulla ei ole vakituista asuinpaikkaa Suomessa, asia voidaan saattaa käsiteltäväksi Helsingin käräjäoikeudessa.

Hyvä tietää Touhupassista

Passin voi ostaa vain Leo´s Leikkimaan verkkokaupasta. Touhupassia ei voi ostaa HopLop tai Leo’s puistoista.

Ostaessasi passia, kirjaudu sisään tai rekisteröidy Leo’s & HopLop Family jäseneksi ja lisää lapsi, jolle passi ostetaan. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Ostaessasi passia, rekisteröidyt Leo’s & HopLop Family jäseneksi. Ostamasi passi on käytettävissä voimassaoloajan Family tilisi kautta.

Passeja on myynnissä rajoitettu määrä. Kampanjatarjous päättyy viimeistään 7.4.2024. Touhupasseja on saatavilla vain rajoitettu erä, jolloin passit voidaan myydä loppuun ja kampanja päättyy tällöin ennen 7.4.2024 päivää.

Kyllä, passi on henkilökohtainen ja se on merkitty tietylle lapselle.

Kyllä, passi sisältää sisäänpääsyn kahdelle aikuiselle.

Voit ostaa ennemmän kuin yhden passin mutta sinun tulee ostaa yksi passi kerrallaan, sillä passi kirjataan aina tietylle lapselle.

Passi on voimassa 23.6.2024 saakka. Mitä nopeammin ostat, sitä useammin pääset seikkailemaan!

Touhupassi on voimassa kaikissa Suomen Leo’s ja HopLop puistoissa. Mikäli haluat käyttää passia muiden maiden Leo´s Leikkimaissa, ota yhteyttä asiakaspalveluun hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Ensimmäisellä vierailulla lapsesta otetaan puistossa valokuva ja se liitetään passiin tunnistamisen varmistamiseksi. Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava näyttämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus).
Passin QR-koodi tulee näyttää Family-tilin kautta seikkailemaan tullessa. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.

Touhupassiin kuuluu yksi ilmainen muovinen rinnakkaiskortti pyydettäessä. Muovikortin saamiseksi voimassaoleva passi tulee näyttää Family tilin kautta puiston kassalla. Kuvakaappaus passista ei ole riittävä.
Rinnakkaiskortilla lapsi voi jatkossa tulla leikkimään, ilman että passia täytyy näyttää erikseen Family tilin kautta.

Suosittelemme ajanvarausta. Muista kirjautua Family tilille käyttääksesi passia.

Varaa leikkiaika HopLopiin ennakkoon ajanvarauksen kautta. Viimeistele ajanvaraus klikkaamalla “Käytän Touhupassia” painiketta.

Saavu puistoon ja näytä ajanvarauksesi kassalla, sekä Touhupassisi Leo’s & HopLop Family tililtä. Touhupassi tulee näyttää suoraan tililtäsi, kuvakaappaus passista ei ole riittävä. Varauksessa mukana olevat muut lapset ja aikuiset ovat oikeutettuja edullisempaan verkkosisäänpääsyn hintaan.

Leo’silla ja HopLopilla on oikeus perua passi, jos sen käyttäjä toistuvasti käyttäytyy häiritsevästi tai ei noudata puiston toimintasääntöjä tai jos passia väärinkäytetään. 

Asiakaspalvelu auttaa sinua osoitteessa hello@leosleikkimaa.fi tai info@hoplop.fi

Kirjautuneena

Elina Meikäläinen

Kirjaudu ulos

Saapumisohjeet

  1. Aja kohteeseen Fredikanterassi 1, 00520 Helsinki
  2. Parkkeeraa kerrokseen P4.
  3. Jos olet toisessa kerroksessa, tule hissillä kerrokseen P4
  4. Etsi pinkki alue (pylväät) ja etsi lasiovi, jossa lukee DOWN UNDER.
  5. Tule sisään lasiovista, käänny heti vasemmalle. Kävele käytävän päähän ja ovesta sisään.
  6. Olet nyt kerroksessa P4 ylätasanteella. Puistoon pääset joko oikealla olevalla hissillä tai Hoplopin ovesta portaat alas
  7. Tervetuloa!

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 Vaihtoehto 1: Seuraa katossa roikkuvista opasteissa olevia keltaisia DOWN UNDER -merkintöjä, jotka johdattavat perille. Huomaa, että kaikki hissit eivät pysähdy kaikissa kerroksissa. Kauppakeskuksessa sijaitsevat kartat auttavat hissien ja reitin löytämisessä.

Vaihtoehto 2: Juna-asemalta Triplaan saapuessa kerroksessa 4 on infopiste, josta voi kysyä neuvoa. 

Vaihtoehto 3: Tule kauppakeskuksessa sijaitsevilla hisseillä kerrokseen P4 (parkkihalli). Seuraa keltaisia DOWN UNDER -tarroja ja katossa olevia opasteita, kunnes näet HOPLOP -kyltit. Seuraa kylttejä perille puistoon. Tämä on täysin ESTEETÖN vaihtoehto puistoon saapumiselle.

Vaihtoehto 4: Kauppakeskuksen toisessa kerroksessa sijaitsee MINITRIPLA. Sen luota lähtee DOWN UNDER -tarroilla merkitty reitti käytävää pitkin hisseille, joilla pääsee suoraan puistoon (hissit ovat ajastettuja, ja kulkevat kerrokseen P6 vain puiston ollessa avoinna). 

 

Kirjaudu OmaHopLopiin

Oletko unohtanut salasanasi? Klikkaa tästä.

Ei käyttäjätunnusta? Rekisteröidy

Lahja sankarille: ikioma Kuukausipassi!

Kun varaat synttärit 10.1.-29.2.2024 välisenä aikana, saatte sankarille lahjaksi kuukausipassin. Passin saa käyttöön juhlapäivänä puistosta, jolloin myös kuukauden leikkiaika alkaa. Kuukausipassin saa 1 / 7 juhlijaa (14 hengen synttäreillä 2 passia, 21 hengen synttäreillä 3 passia jne.).

Passi on henkilökohtainen ja lapsen on varauduttava esittämään henkilöllisyystodistus jokaisella seikkailukerralla (Kela-kortti on riittävä todistus). Passi on voimassa kuukauden juhlapäivästä alkaen. Jos pidät juhlasi HopLop puistossa, kuukausipassi on voimassa kaikissa HopLopeissa. Jos pidät juhlasi Leo’sissa, kuukausipassi on voimassa Leo’s leikkimaissa.

Passilla voi seikkailla passin voimassaoloaikana niin monena päivänä kuin haluaa. Leikkiaika kannattaa varata hyvissä ajoin. Yksi leikkiaika/päivä. Passia ei voi hyödyntää maksettaessa synttäreitä, retkiä tai ryhmätilaisuuksia.

Pidä passi hyvässä tallessa. Hävinnyttä passia ei hyvitetä eikä vaihdeta uuteen, edes kuittia vastaan.